O NAS
Projekt MER (Marketing and govERning innovative industrial areas) z naslovom "Trženje in upravljanje inovativnih industrijskih območij" skozi "mrežo vseh mrež" prispeva k izboljšanju konkurenčnosti in privlačnosti - to sta tudi cilja trajnostnega razvoja Strategije Evrope 2020. Skozi mrežo vseh mrež se izmenjujejo izkušnje, ideje, priložnosti, primeri dobrih praks ter orodja zelenega trženja.
Zasnovan je na predpostavkah, da sta lahko zeleno trženje in upravljanje industrijskih območij ključna dejavnika pri privabljanju investitorjev na območju Evrope. Osnovna izhodišča projekta temeljijo na rezultatih predhodnih evropskih projektov, pri katerih so sodelovali posamezni partnerji projekta MER. Partnerstvo MER si prizadeva za uveljavljanje učinkovitih orodij za trajnostni in družbeno odgovoren ekonomski razvoj.
Projekt traja 18. mesecev, s skupnim kapitalom 1.125.000 €.
Projekt MER ime pet delovnih področij:
WP1 – Administrativno in finančno vodenje projekta / koordinacija partnerstva
Ta projektna naloga zagotavlja gladko vsakodnevno delo projekta, s posebnim poudarkom na administrativnih temah in finančnem poročanju.
WP2 – Informacije, ozaveščanje in kapitalizacija
Ta projektna naloga skrbi za zagotavljanje učinkovitega notranjega in zunanjega komuniciranja, to je od definiranja vizuelne identitete do prisotnosti v družbenih omrežjih.
WP3 – Mreženje in identifikacija dobre prakse
Naloge tega dela projekta so zbiranje in analiziranje kapitaliziranih metodologij, orodij in rezultatov projektov.
WP4 – Prenos
Ta naloga skrbi za prenašanje orodij, dobrih praks in znanja partnerjev ter lokalnih deležnikov na vsem območju delovanja projekta skozi izobraževalne delavnice in izobraževalne materiale.
WP5 – Dolgoročna vzdržnost in odgovornost
Ta projektna naloga skrbi za razvoj lokalnega načrta aktivnosti, ki skrbi za promoviranje in upravljanje industrijskih območij, skupaj s strnjenimi priporočili politik, vključujoč deležnike na vseh nivojih, da bi tako potrdili in prenesli naprej rezultate kapitalizacijskih aktivnosti.